Otroci iz skupine Žabe (3–4 let) so se podali v zabavno in poučno dejavnost spoznavanja sadja, vzorcev in zaporedij.
V uvodni dejavnosti so s tipanjem poskušali prepoznati sadje v skrivnostni škatli, nato pa ga urejali po zaporedju. Sledili so koraki priprave, in sicer najprej so si nadeli predpasnike, umili roke, umili sadje in ga razvrstili ter pripravili lesene palčke in papirnate krožnike.
Otroci so delali v treh skupinah, vsaka skupina pa je imela slikovni prikaz svojega zaporedja. Vzorec so pripravili s konkretnim sadjem in ga nadaljevali, nato pa so si sami ustvarili nove zaporedne kombinacije.
V zaključnem delu so skupine predstavile svoja nabodala, se pogovorile o različnih vzorcih nato pa uživale v sadnem prigrizku.
V naslednjih dneh pa je vsak otrok ustvaril tudi svoj slikovni prikaz zaporedja, z lepljenjem slik sadja. Dejavnost je bila odlična priložnost za učenje skozi igro, sodelovanje, ustvarjalnost in razumevanje zaporedij.

Članek je nastal v okviru projekta RAČek, ki ga sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z Načrtom za okrevanje in odpornost v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente: Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod, za ukrep investicije E: Celovita transformacija (trajnost in odpornost) zelenega in digitalnega izobraževanja.



